Zwroty za bilety i karnety

Dodano przez kosa | 6 sierpnia 2020 20:00
Licznik odwiedzin: 354

Od poniedziałku ruszyły w klubie zwroty za niewykorzystane karnety i bilety na sekcję piłkarską z powodu pandemii koronawirusa. Wcześniej uruchomiono zwroty za spotkania innych sekcji GKS Katowice.

Zwrot można otrzymać w internetowym systemie biletowym (tutaj). W tym celu po zalogowaniu należy wybrać „Twoje konto” i odnaleźć na liście swój bilet/karnet (należy odznaczyć opcję „Pokaż tylko aktywne”). Następnie po kliknięciu bilet/karnet pojawi nam się nowa strona, na której w prawym rogu należy kliknąć „Prośba o zwrot”. Zwroty zostaną przyznane w formie vouchera do wykorzystania w systemie biletowym na wszystkie spotkania wielosekcyjnej GieKSy. Vouchery będą ważne do 31 grudnia 2021 roku. Zwroty natomiast będą aktywne do 30 września 2020 roku. Po tym czasie nie będzie możliwości uzyskania zwrotu i wygenerowania voucheru.

Istnieje także możliwość zrezygnowania z voucheru i wsparcia klubu. W tym celu należy przejść te same procedury, które opisaliśmy w poprzednim akapicie, a po wybraniu „Prośba o zwrot” kliknąć „Wesprzyj nas”.

Procedura zwrotów została bardziej szczegółowo opisana także na oficjalnej stronie internetowej klubu (tutaj). W razie pytań polecamy kontaktować się z pracownikami klubu pod numerami telefonów: 725 250 898, 725 250 896 oraz na adres e-mail: bilety@gkskatowice.eu. Osoby zajmujące się system biletowym pracują w dni robocze w godzinach 10:00-18:00, a weekendy w godzinach 12:00-16:00.

Brak komentarzy »

  Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, jednakże zastrzega sobie prawo do ich cenzurowania lub usuwania.

Brak komentarzy.

 

Dodaj komentarz

*