W poprzedniej rundzie zawiesiliśmy wydawanie programu meczowego „GieKSa.pl Plus”. Związane to było z kosztami działalności (do każdego numeru musieliśmy dopłacać) oraz ogólnym zniechęceniem do drużyny (a dokładnie kilku tzw. „piłkarzy”). Dziś zapowiadamy numer na Widzew Łódź, ponieważ w klubie doszło do wielu oczekiwanych przez nas wszystkich zmian – najważniejsze to pozbycie się praktycznie wszystkich „hamulcowych” graczy.
Dzięki tym posunięciom zarządu klubu na nowo zrobił się klimat na wielką piłkę w Katowicach – kampania karnetowa, wspólne działania kibiców i klubu przy Pomocy dla Sary, a zwieńczeniem zaufania i wiary w to co robi parę osób jest podpisanie przez Stowarzyszenie Kibiców GKS-u Katowice „SK 1964” umowy na Złoty Pakiet Klubu Biznesu GKS Katowice.
Wszystkie powyższe działania spowodowały, że nie możemy jako redakcja pozostać obojętni na pozytywne zmiany i także wracamy. Zmieniliśmy w zasadzie tylko jedną rzecz – zrezygnowaliśmy z koloru. Dostaniecie więc typowy czarno-biały zin (niektórzy pewnie pamiętają jeszcze nasze kibicowskie-wyjazdowe), ale o treści piłkarskiej (w końcu to program meczowy). Zamiast plakatu będą dwie strony więcej tekstu. Kolorowy będzie jedynie bilet-terminarz.
Pierwszy numer w takiej formule na pewno będzie poglądowy. Zrobiony został w domowy sposób, dlatego z góry prosimy o wybaczenie za wszelkie usterki. Cały czas rozmawiamy z drukarniami, by wydawać czarno-biały program meczowy, ale w sposób bardziej profesjonalny (np. z twardszą okładką). Co i kiedy z tych rozmów wyniknie? Dowiemy się wkrótce.
Cena niezmienna – 2 złote. Do kupienia na stoiskach na Trybunie Głównej i Blaszoku. Będziemy mieli ograniczoną ilość gazetek (400 sztuk – po 200 na trybunę), więc radzimy się spieszyć za zakupem. Bądźcie z nami!
Wkrótce szersza zapowiedź numeru, a na razie dajemy Wam okładkę.

banik12
30 lipca 2014 at 20:06
ja pierdole,całą parom cofacie się do lat 80-tych,to teraz nie 2zł tylko po 10 zeta zbierajcie,bo za co sobie nowe koszulki kupicie
kosa
30 lipca 2014 at 21:16
Nie chcesz – nie kupuj.
Paragon
30 lipca 2014 at 23:17
Nie rozumiem oburzenia. Było w kolorze, na dobrym papierze, ale mało kto kupował i po prostu się nie opłacało, to trzeba było ciąć koszty. Zamiast pochwalić redakcję za zaangażowanie i poświecenie własnego czasu to narzekanie. Ja się bardzo cieszę, w zeszłym sezonie bardzo fajnie się ten program prezentował.